Hoe kan ik mijn tickets terugvinden?
Tickets worden enkele minuten na betaling automatisch opgestuurd per mail. Kijk zeker en vast eerst eens in je spam of ongewenste email map. Soms komen tickets hier terecht. Zoek op “ticket.monster” of “ticketmaster”.
Niet gevonden?
- Voor Kursaal Oostende, Capitole Gent, Trixxo Theater Hasselt en Stadsschouwburg Antwerpen: Je kunt je tickets vinden door in te loggen op “mijn account” op de website van de zaal. Meer hulp nodig? Klik hier.
- Voor de meeste andere zalen werken we samen met ticketpartner Ticket.Monster: Klik hier voor meer info.
Wat zijn de voorwaarden voor een terugbetaling?
Een terugbetaling is alleen mogelijk als de datum van het evenement wordt verplaatst en je niet kunt bijwonen op de nieuwe datum. Er wordt wel 2 EUR administratiekosten per ticket in mindering gebracht. Als een artiest zelf annuleert en er geen nieuwe datum wordt vastgelegd, krijg je wel het volledige bedrag teruggestort.
Kan ik mijn ticket zelf annuleren of een terugbetaling vragen?
We kunnen geen tickets ruilen of terugbetaling aanbieden tenzij een evenement is afgelast of verschoven. Je kunt jouw tickets wel verkopen aan een andere fan.
Hoe kan ik mijn ticket doorverkopen?
Tickets kunnen doorverkocht worden via onze officiële partner TicketSwap (https://www.ticketswap.be).
Wat moet ik doen als ik een rolstoelgebruiker ben?
Niet alle locaties zijn even toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Voor specifieke informatie over toegankelijkheid of om een rolstoelplaats te reserveren, kun je het beste een e-mail sturen naar onze klantenservice via info@show-time.be.
Kan ik buiten werkuren contact opnemen?
Ja, buiten de normale werkuren kun je dringende vragen stellen via WhatsApp.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Betaling is enkel mogelijk via Bancontact. Dit kan via een kaartlezer, QR-code of de bankapp.
Wil je tickets aankopen vanuit het buitenland? Mail ons op info@show-time.be.
Contacteer ons
Vond je het antwoord op jouw vraag hierboven niet terug? Stuur ons een mail via info@show-time.be in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Heb je een dringende vraag? Bel of WhatsApp +32 473 85 40 29
Onze gegevens
Ten Briele 16.9
8200 Brugge
Maandag: 08u30 t.e.m. 16u30
Dinsdag: 08u30 t.e.m. 16u30
Woensdag: 08u30 t.e.m. 16u30
Donderdag: 08u30 t.e.m. 16u30
Vrijdag: 08u30 t.e.m. 16u30
Groep 24 BV: BE 0521.789.229
Pieter De Wulf: 0486 21 60 53
Kristof De Block: 0474 41 02 43